Oppgave: lage 3 film plakater til The Matrix filmene

Litt av inspirasjonen

 

Litt skisser (det ser ut som to, men jeg begynner å få så lite plass i boka, så jeg forbedrer di jeg liker best først og så en større)

 

skal vare med i alle posterne var det var matrix koden. på enn eller annen måte vartfall. Jeg føler at den er en av de viktigeste elementene til plakaten og filmen. Alle har en wasteland bakgrunn etter som det er hvordan verdenen vår er

 

ferdige plakater

Jeg ble ikke så fornøyd med den siste, det var vanskelig og komme opp med noe og få det til og se ok ut, spesielt når alle går i det samme

 

Skjermbilde 2017-04-06 kl. 12.23.56

 

dette ble hoved plakaten min, jeg liker ideen med boksen og pikslene, for det er der di lever og prøver og escape fra. mens bakgrunnen er hvordan reallytien er.

 

 

jeg jobbet i Ai. noe som jeg ikke er vandt til så dette var veldig vanskelig og frustrenene , men det som er så grit med ai er at det er vektor grafik og ikke pixler så da kan plakaten blåses opp og krympes så mye jeg vil uten at den blir uklar. hadde det vore pixler hadde den ikke kunnet endret så mye på størelsen før kvaliteten ble ødlagt.

