29/11-16 (tirs)

Jeg har ikke vore på skolen første delene av oppdraget og var ikke da med på planlegging, synopsis og manus skriving. Storybord var også nesten ferdig men jeg fikk en liten oppsummering av forrige ukes handling.


30/11-16 (ons)

Dagen i dag har gruppa gjort ferdig storybord og vi har planlagt hva vi trenger av utstyr og kostymer. Klassene har hat 2 timer teori så det har ikke skjed så mye spess i dag uten om planlegging.


07/12-16 (ons)

Denne dagen tok handlingen sted hjemme hos maria og praktisk talt hele dagen.

Vi filmet flere scener, vi fikk veldig mye gjort denne dagen også en liten lunsj pause.

Det regnet ute og vi bekymret oss litt for det men det gikk greit selv om det var litt kaldt.

 


08/12-16 (tors)

Dag 2! hos Maria, siste film dag hjemme hos henne.

Vi hadde egentlig tenkt og filme på skolen i dag og ta opp den siste dagen hos Maria en annen dag men det passet ikke noen gang etter skolen etter som vi har litt Forskjellig timeplaner. Så da ble det buss til Skudesnes rett etter gym da.Vi tok de siste opptakene der og når neste uke begynner så tar vi det siste vi mangler.

 

 

 


15/12-16 (tors)

Etter intens jobbing i dag med redigering ble filmen ferdig, om jeg er hundre prosent fornøyd er ikke sant, men den ble bedre en hva jeg så for meg etter timers jobbing og følelsen av og ville gi opp fra kvelden før, så ble jeg sån ok fornøy. Jeg prøvde og sette meg bedre inn i programmets nye oppdatering.

 

Det har vore noen lage timer med film laging, og avogtil har de føltes ekstra lange etter som jeg ikke har vore i hundre disse ukene og det har vore veldig tongt og slitsomt for meg men og selv om jeg var borte noen ganger prøvde jeg å henge med så godt jeg kunne. Jeg kunne gjerne gjort mer for gruppa men det var ikke så mye jeg kunne gjøre så det ble ofte mye venting. men på å bære ting ble jeg god på da XP

 

Det er viktig og tenke på utsnitt og lyd og lys og alt sån på forhond, da går alt mye lettere når du har et klart bilde om hvordan ting skal være fra begynnelsen av.

