Kunst galleri i Haugesund!

Vi fikk se mange nye og gamle bilder og her er bilde jeg likte veldig godt:
14256557_587958008079611_1827691077_n

Først litt fakta om bildet:


Tittel: Getting dressed

Kunstner: Cathrine Dalh/Ørjan Aas

Årstall: 2014

Teknik: Tresnitt

Epoke: Moderne tid


Litt hvorfor jeg valgte akkurat dette bilde:


Jeg valgte dette bilde  ikke for jeg syntes det var veldig spesielt lagt eller en still jeg ville valgt og lagt det, men for jeg liker historien i bilde og hvordan du kan tolke det, for det er flere enn en måte og tolke dette bilde på. Jeg har sett ting som minner om dette før, gjerne litt mer morderne da, men det endrer ikke noe særlig på hvordan jeg ser på bildet.

En av måtene jeg tolker dette bilde er en person som kler seg selv, akkurat som vær eneste morgen, men aldri som seg selv. Alltid som en annen, en bedre deg, eller noen som alltid ser glad ut men er knust på innsiden og bare ikke viser det.

Du skjuler hvordan du egentlig føler, hvem du egentlig er, du er redd.

Men det er bare noen av de få måtene jeg ser det på da 😀

